Uniwersytet Gdański

przejdź do tekstu
logo Uniwersytet Gdański - Zamówienia Publiczne  

Oferta kształcenia

Na uczelni


Dane kontaktowe Działu Zamówień Publicznych

UWAGA!

Elektroniczne zamówienia publiczne w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych prowadzone są z użyciem platformy zakupowej na profilu nabywcy pod linkiem: platformazakupowa.pl/pn/ug

Na poniższej stronie znajdują się postępowania prowadzone bez użycia platformy zakupowej.

Szukaj postępowania w odpowiedniej kategorii...

...lub podaj numer postępowania według jednego z poniższych formatów:

/ /
np:
        A120-211-       10                    /   18        /   MP
        A120-211-       10/4d 1.1.       /   18        /   MP

BZP- / /
SdDUUE- /S -



Pozostałe postępowania (nie objęte wyszukiwarką)

Wszczęcie postępowania na "Roboty remontowe w budynku Wydziału Ekonomicznego UG, Sopot, Armii Krajowej 119/121
Komunikat widoczny na stronie od: 11.08.2009 r. do: 10.09.2009 r.


 

Uniwersytet Gdański
ul. Bażyńskiego 1A
80-952 Gdańsk
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bażyńskiego 1A
tel. (0-58) 523-23-68, fax. (058) 552-37-41
NIP 584-020-32-39
REGON P-000001330-33000000
55-1-811-19101
ogłasza przetarg nieograniczony na
 
„Roboty remontowe w budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot, ul. Armii Krajowej 119/121 ”.
 
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.univ.gda.pl.
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 119/121
W ramach robót należy wykonać:
-Remont pomieszczeń WC na parterze budynku „A” oraz na parterze budynku „B” (WC męski oraz służbowy)
-Remont tynków na kominach w budynku „A” oraz wykonanie nowych tynków w budynku „B” oraz remont pokoju nr 618.
 
Nie przewiduje się składania ofert częściowych.
Nie przewiduje się składania ofert wariantowych.
Termin zakończenia pożądany – 6 tygodni od daty podpisania umowy, w tym remont pokoju
nr 618 do 30.09 2009 r. 
 
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
 
  1. Przedstawią ofertę zgodną z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
  2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
  4. Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, liczonej od dnia odbioru końcowego robót.
  5. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi;
6. Wykażą się wykonaniem (rozpoczętych i zakończonych ) w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia;
7. Skierują do pracy kierownika budowy o odpowiednich uprawnieniach (branża budowlano-konstrukcyjna), należącego do Izby Inżynierów Budownictwa.
  1. Wykażą się posiadaniem opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
 
1. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego.
 
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”, na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. V SIWZ.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Kryterium oceny ofert jest cena oferty – 100%
Oferta powinna zostać złożona Zamawiającemu na adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, pok. nr 124 I piętro (Dział Zamówień Publicznych) w nieprzekraczalnym terminie do dnia01.09.2009 roku do godz. 12:00.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6.

--------------------------------------

SIWZ

zał. nr 1

zał. nr 2  

zał. nr 3

zał. nr 4

 zał. nr 5

zał. nr 6

załącznik nr 7-dokumentacja projektowa, specyfikacje i przedmiar robót:

 BUD EKONOM 01

BUD EKONOM 02

BUD EKONOM 03

BUD EKONOM 04

BUD EKONOM 05

BUD EKONOM 06

 BUD EKONOM 07

BUD EKONOM 08

BUD EKONOM 09

BUD EKONOM 10

BUD EKONOM 11

BUD EKONOM 12

BUD EKONOM 13

BUD EKONOM 14

BUD EKONOM 15

BUD EKONOM 16

BUD EKONOM 16 A

BUD EKONOM 17

BUD EKONOM 18

BUD EKONOM 19

BUD EKONOM 20

BUD EKONOM 21

BUD IBIOZ wezły ekonom.

 BUD Przedmiar ekonom.

Elektryczny opis

Elektr. opis wydz.ekonom.

Elektr.przedmiar

ELEKTR_schematy_

Elektr. specyfikacja

SANIT 01

SANIT 01 PR

SANIT 02 PR

SANIT 02 PR

SANIT 03 PR

SANIT 04 PR

SANIT 05 PR

SANIT OPIS BIOZ

SANIT opis instal.san.

SANIT przedmiar

SANIT spec.techn.

SANIT UG SPEC.TECHN.

SANIT UG SPEC.TECHN.

SANIT UG SPEC.TECHN.

Wydz. Ekon. rzut piętra

 Wydz.Ekon.ST przedmiar

ogloszenie wyniku

 

 



Komunikat umieszczony przez: Dział Zamówień Publicznych
Autor komunikatu: dzp

Załączniki

ogloszenie wyniku
wielkość: [31 kB]
BUD EKONOM 08
wielkość: [154 kB]
BUD EKONOM 01
wielkość: [138 kB]
BUD EKONOM 02
wielkość: [177 kB]
BUD EKONOM 03
wielkość: [169 kB]
BUD EKONOM 04
wielkość: [233 kB]
BUD EKONOM 05
wielkość: [248 kB]
BUD EKONOM 06
wielkość: [113 kB]
BUD EKONOM 07
wielkość: [136 kB]
BUD EKONOM 09
wielkość: [197 kB]
BUD EKONOM 10
wielkość: [130 kB]
BUD EKONOM 11
wielkość: [118 kB]
BUD EKONOM 12
wielkość: [122 kB]
BUD EKONOM 13
wielkość: [144 kB]
BUD EKONOM 14
wielkość: [130 kB]
BUD EKONOM 15
wielkość: [143 kB]
BUD EKONOM 16
wielkość: [130 kB]
BUD EKONOM 16 A
wielkość: [174 kB]
BUD EKONOM 17
wielkość: [156 kB]
BUD EKONOM 18
wielkość: [214 kB]
BUD EKONOM 19
wielkość: [153 kB]
BUD EKONOM 20
wielkość: [128 kB]
BUD EKONOM 21
wielkość: [126 kB]
BUD IBIOZ wezły ekonom.
wielkość: [36 kB]
BUD Przedmiar ekonom.
wielkość: [176 kB]
Elektr. opis wydz.ekonom.
wielkość: [23 kB]
Elektr. specyfikacja
wielkość: [63 kB]
Elektr.przedmiar
wielkość: [70 kB]
Elektryczny opis
wielkość: [59 kB]
ELEKTR_schematy_
wielkość: [329 kB]
SANIT 01
wielkość: [194 kB]
SANIT 01 PR
wielkość: [238 kB]
SANIT 02 PR
wielkość: [240 kB]
SANIT 03 PR
wielkość: [348 kB]
SANIT 04 PR
wielkość: [172 kB]
SANIT 05 PR
wielkość: [224 kB]
SANIT OPIS BIOZ
wielkość: [60 kB]
SANIT opis instal.san.
wielkość: [60 kB]
SANIT przedmiar
wielkość: [114 kB]
SANIT spec.techn.
wielkość: [40 kB]
SANIT UG SPEC.TECHN.
wielkość: [40 kB]
SANIT UG SPEC.TECHN.
wielkość: [43 kB]
SANIT UG SPEC.TECHN.
wielkość: [42 kB]
SIWZ
wielkość: [189 kB]
Wydz. Ekon. rzut piętra
wielkość: [663 kB]
Wydz.Ekon.ST przedmiar
wielkość: [590 kB]
zał. nr 1
wielkość: [52 kB]
zał. nr 2
wielkość: [32 kB]
zał. nr 3
wielkość: [20 kB]
zał. nr 4
wielkość: [16 kB]
zał. nr 5
wielkość: [30 kB]
zał. nr 6
wielkość: [20 kB]
zawiadomienie o odrzuceniu
wielkość: [28 kB]

Adresy i telefony   Sprawdź pocztę  

kontakt

ostatnia aktualizacja strony:
11.08.2009 r.