Uniwersytet Gdański

przejdź do tekstu
logo Uniwersytet Gdański - Zamówienia Publiczne  

Oferta kształcenia

Na uczelni


Dane kontaktowe Działu Zamówień Publicznych

UWAGA!

Elektroniczne zamówienia publiczne w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych prowadzone są z użyciem platformy zakupowej na profilu nabywcy pod linkiem: platformazakupowa.pl/pn/ug

Na poniższej stronie znajdują się postępowania prowadzone bez użycia platformy zakupowej.

Szukaj postępowania w odpowiedniej kategorii...

...lub podaj numer postępowania według jednego z poniższych formatów:

/ /
np:
        A120-211-       10                    /   18        /   MP
        A120-211-       10/4d 1.1.       /   18        /   MP

BZP- / /
SdDUUE- /S -



Pozostałe postępowania (nie objęte wyszukiwarką)

Serwis i konserwacja Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Telewizji Przemysłowej (CCTV) i Systemów Kontroli Dostępu (SKD) w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.
Komunikat widoczny na stronie od: 23.03.2012 r. do: 23.04.2012 r.


Nr postępowania: A120-211-27/12

Gdańsk: Serwis i konserwacja Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu SSWiN, Systemów Telewizji Przemysłowej CCTV i Systemów Kontroli Dostępu SKD w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 91682 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484,5523741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:www.ug.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Serwis i konserwacja Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu SSWiN, Systemów Telewizji Przemysłowej CCTV i Systemów Kontroli Dostępu SKD w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Serwis i konserwacja Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu SSWiN, Systemów Telewizji Przemysłowej CCTV i Systemów Kontroli Dostępu SKD w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):50.70.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Posiadanie aktualnej Koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jednej usługi odpowiadającej rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za prace odpowiadające wartością Zamawiający uznaje usługę o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dysponują pracownikami (którzy zostaną skierowani do realizacji zamówienia) z aktualną licencją zabezpieczenia technicznego.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykażą się posiadaniem opłaconej polisy (wraz z dowodem opłaty), a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o podwykonawcach - zał nr 7 . 2. Oświadczenie o czasie reakcji serwisu - zał nr 8

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotna zmiana postanowień umowy dopuszczalna jest w następujących przypadkach: 1. zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (sytuacja ekonomiczna, zdolności płatnicze lub warunki organizacyjne czy też z przyczyn technicznych) lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 2. ustawowej zmiany stawki podatku VAT bez zmiany wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy; 3. zaistnienia siły wyższej; 4. zmiany obowiązujących przepisów prawa; 5. zmiany zakresu wykonywanych przeglądów konserwacyjnych w przypadku montażu kolejnych systemów lub ich demontażu na obiektach Zleceniodawcy albo ich modernizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Gdański Dział Zamówień Publicznych ul. Bażyńskiego 1A 80-952 Gdańsk pok.124.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:02.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Gdański Dział Zamówień Publicznych ul. Bażyńskiego 1A 80-952 Gdańsk pok.124.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Komunikat umieszczony przez: Dział Zamówień Publicznych

SIWZ i załączniki

SIWZ
wielkość: [240 kB]
pytania i odpowiedzi
pytania i odpowiedzi
wielkość: [352 kB]
SIWZ i załączniki
zalacznik_nr 7
wielkość: [74 kB]
zalacznik_nr 8
wielkość: [75 kB]
zalacznik_nr 9
wielkość: [96 kB]
zalacznik_nr_10
wielkość: [286 kB]
zalacznik_nr_1a_
wielkość: [197 kB]
zalacznik_nr_1_
wielkość: [92 kB]
zalacznik_nr_2
wielkość: [74 kB]
zalacznik_nr_3
wielkość: [80 kB]
zalacznik_nr_4
wielkość: [77 kB]
zalacznik_nr_5
wielkość: [74 kB]
zalacznik_nr_6
wielkość: [75 kB]
wynik postępowania
wynik postępowania
wielkość: [91 kB]
zmiana ogłoszenia
zmiana ogłoszenia
wielkość: [42 kB]

Adresy i telefony   Sprawdź pocztę  

kontakt

ostatnia aktualizacja strony:
23.03.2012 r.