Uniwersytet Gdański

przejdź do tekstu
logo Uniwersytet Gdański - Zamówienia Publiczne  

Oferta kształcenia

Na uczelni


Dane kontaktowe Działu Zamówień Publicznych

UWAGA!

Elektroniczne zamówienia publiczne w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych prowadzone są z użyciem platformy zakupowej na profilu nabywcy pod linkiem: platformazakupowa.pl/pn/ug

Na poniższej stronie znajdują się postępowania prowadzone bez użycia platformy zakupowej.

Szukaj postępowania w odpowiedniej kategorii...

...lub podaj numer postępowania według jednego z poniższych formatów:

/ /
np:
        A120-211-       10                    /   18        /   MP
        A120-211-       10/4d 1.1.       /   18        /   MP

BZP- / /
SdDUUE- /S -



Pozostałe postępowania (nie objęte wyszukiwarką)

Postępowanie nr A120-211-210/10/GR - Remont układu zasilania SZR 15 kV Kampusu Bałtyckiego na terenie Uniwersytetu Gdańskiego przy ul. Wita Stwosza
Komunikat widoczny na stronie od: 20.10.2010 r. do: 19.12.2010 r.


Nr postępowania: A120-211-210/10

 

Gdańsk: Remont układu zasilania SZR 15 kV Kampusu Bałtyckiego na terenie Uniwersytetu Gdańskiego przy ul. Wita Stwosza
Numer ogłoszenia: 295603 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484,5523741.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont układu zasilania SZR 15 kV Kampusu Bałtyckiego na terenie Uniwersytetu Gdańskiego przy ul. Wita Stwosza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont układu SZR 15kV zasilania KAMPUSU BAŁTYCKIEGO na terenie Uniwersytetu Gdańskiego przy ul. Wita Stwosza w Gdańsku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia do 50% wartości niniejszego zamówienia, zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5.000, - złotych
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • wykażą się wykonaniem (rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i wartością nie mniejszą, niż 300.000 zł netto ( każda)
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • dysponują osobą kierownika budowy o uprawnieniach elektrycznych i kwalifikacjach do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie, o zadaniach powierzonych Podwykonawcom - załącznik nr 7
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się pod rygorem nieważności, zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: a) termin określony w § 3 może ulec przedłużeniu z następujących przyczyn: - z powodu siły wyższej; - wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, których wykonanie zapewnia wykonanie zamówienia podstawowego, skutkujące zmianą zakresu robót i /lub przedłużeniem terminu realizacji zamówienia; - wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość wykonania, albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy; - względów organizacyjnych lub innych uzasadnionych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) zmiany technologii wykonania robót lub rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane rozwiązania są równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej będącej podstawą zamówienia, po akceptacji zmian przez Zamawiającego; c) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy robót; d) zmiana kierownika budowy; e) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT). 2. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do dokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust.1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 3. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Gdański ul. Bażyńskiego 1A 80-952 Gdańsk Dział Zamówień Publicznych pok.101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Gdański ul. Bażyńskiego 1A 80-952 Gdańsk Dział Zamówień Publicznych pok.124.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
--------------------------------------------------------------------------------------------
załacznik nr 10:
 dokumentacja projektowa
specyfikacje
przedmiar robót
------------------------------------------------------------------------------------
 

-------------------------------------------------------------------------------------



Komunikat umieszczony przez: Dział Zamówień Publicznych
Autor komunikatu: dzp - GR

Załączniki

SWIZ
wielkość: [308 kB]
zał. nr 4
wielkość: [19 kB]
opis szr
wielkość: [170 kB]
oświadczenie szr
wielkość: [14 kB]
projekt
wielkość: [1229 kB]
przedmiar zasilanie bez KNR
wielkość: [61 kB]
przedmiar zasilanie KNR
wielkość: [62 kB]
specyfikacja techn.
wielkość: [52 kB]
strona tytułowa do szr 1
wielkość: [29 kB]
strona tytułowa do szr 2
wielkość: [25 kB]
uzgodnienie
wielkość: [45 kB]
warunki przyłączenia
wielkość: [515 kB]
Wynik postępowania
wielkość: [41 kB]
zał. nr 1
wielkość: [63 kB]
zał. nr 2
wielkość: [21 kB]
zał. nr 3
wielkość: [19 kB]
zał. nr 5
wielkość: [25 kB]
zał. nr 6
wielkość: [20 kB]
zał. nr 7
wielkość: [37 kB]
zał. nr 8
wielkość: [30 kB]
zał. nr 9
wielkość: [40 kB]

Adresy i telefony   Sprawdź pocztę  

kontakt

ostatnia aktualizacja strony:
20.10.2010 r.