Uniwersytet Gdański

przejdź do tekstu
logo Uniwersytet Gdański - Zamówienia Publiczne  

Oferta kształcenia

Na uczelni


Dane kontaktowe Działu Zamówień Publicznych

UWAGA!

Elektroniczne zamówienia publiczne w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych prowadzone są z użyciem platformy zakupowej na profilu nabywcy pod linkiem: platformazakupowa.pl/pn/ug

Na poniższej stronie znajdują się postępowania prowadzone bez użycia platformy zakupowej.

Szukaj postępowania w odpowiedniej kategorii...

...lub podaj numer postępowania według jednego z poniższych formatów:

/ /
np:
        A120-211-       10                    /   18        /   MP
        A120-211-       10/4d 1.1.       /   18        /   MP

BZP- / /
SdDUUE- /S -



Pozostałe postępowania (nie objęte wyszukiwarką)

Remont, przebudowa i docieplenie oraz zmiana sposobu użytkowania części parteru na przedszkole w budynku Domu Studenckiego nr 4 Uniwersytetu Gdańskiego, położonego przy ul. Polanki 66 w Gdańsku
Komunikat widoczny na stronie od: 27.06.2017 r. do: 31.03.2018 r.


Nr postępowania: A120-211-56/17

Wybór oferty najkorzystniejszej:

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

..............................................................................................

Otwarcie ofert:

Informacja z otwarcia ofert

...............................................................................................

Zmiana treści SIWZ:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu BZP

Zmiana treści SIWZ z dnia 05.07.2017

SIWZ z dnia 05.07.2017

................................................................................................

Pytania i odpowiedzi:

Odpowiedzi na pytania - zestaw nr 1

................................................................................................

Dokumenty przetargowe do pobrania:

Ogłoszenie o zamówieniu BZP

SIWZ

Załącznik nr 1 – formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – jednolity dokument

Załącznik nr 3 – oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23

Załącznik nr 4 – projekt umowy

Załącznik nr 5 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 5.1 – dokumentacja techniczna

Załącznik nr 5.2 – matryca działań serwisowych i konserwacyjnych

Załącznik nr 6 – wykaz robót budowlanych

Załącznik nr 7 – wykaz osób



Komunikat umieszczony przez: Dział Zamówień Publicznych

Adresy i telefony   Sprawdź pocztę  

kontakt

ostatnia aktualizacja strony:
27.06.2017 r.