Komunikat widoczny na stronie od: 12.09.2012 r. do: 08.10.2012 r.
Informacja Działu Zamówień Publicznych UG dla Pracowników dotycząca planowanego przetargu na elektryczny sprzęt AGD (np. lodówki, lodówko-zamrażarki, czajniki, odkurzacze, itp.)
Proponujemy Państwu następujący termin dla składania wniosków o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne oraz termin rozpoczęcia procedur przetargowych:
Termin:
• Składanie wniosków: do 2012-09-28
• Planowany termin przygotowania postępowania: pierwsza połowa października 2012 r.
Dział Zamówień Publicznych mając na celu uproszczenie złożenia zamówienia, przygotował plik o nazwie „wniosek uproszczony”, dla zamówień w 100% płatnych z środków własnych jednostek UG. Wnioski o zakup z środków unijnych (z uwagi na wymogi dotyczące promocji, oznaczania i rozliczania projektów) winny być złożone na formularzu wg wzoru zawartego w zarządzeniu Rektora nr 43/R/12 z dnia 20.06.2012 r. – załącznik nr 3.
Prosimy o składanie wniosków o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne na zakup w/w urządzeń w podanym terminie do Działu Zamówień Publicznych pokój 124 w Budynku Rektoratu Uniwersytetu Gdańskiego ul. Bażyńskiego 1a w Gdańsku.
Bliższych informacji udziela Pan Marek Bocian adres: mbz@ug.edu.pl, tel. 0 58 523 25 87 w. 2587.
Wnioski, które wpłyną po wyznaczonym terminie na składanie wniosków będą zakwalifikowane do planowanego postępowania przetargowego w kolejnym terminie (planowane zbieranie wniosków w miesiącu marzec 2013 r.).
W celu uporządkowania zakupów składanie wniosków i przeprowadzenie postępowań będzie się odbywało w dwóch transzach w roku.
Załączniki:
1. Wniosek uproszczony
2. Wniosek dla płatności z środków unijnych do pobrania ze strony: http://www.ug.edu.pl/pl/dz_org/prawo/?akcja=pokaz_dane&id=2060 załącznik nr 3