Uniwersytet Gdański

przejdź do tekstu
logo Uniwersytet Gdański - Zamówienia Publiczne  

Oferta kształcenia

Na uczelni


Dane kontaktowe Działu Zamówień Publicznych

UWAGA!

Elektroniczne zamówienia publiczne w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych prowadzone są z użyciem platformy zakupowej na profilu nabywcy pod linkiem: platformazakupowa.pl/pn/ug

Na poniższej stronie znajdują się postępowania prowadzone bez użycia platformy zakupowej.

Szukaj postępowania w odpowiedniej kategorii...

...lub podaj numer postępowania według jednego z poniższych formatów:

/ /
np:
        A120-211-       10                    /   18        /   MP
        A120-211-       10/4d 1.1.       /   18        /   MP

BZP- / /
SdDUUE- /S -



Pozostałe postępowania (nie objęte wyszukiwarką)

Informacja dotycząca możliwości zamawiania artykułów biurowych.
Komunikat widoczny na stronie od: 16.03.2011 r. do: 22.12.2011 r.


Informacja dotycząca możliwości zamawiania artykułów biurowych.

Dział Zamówień Publicznych uprzejmie informuje, że przeprowadzono postępowanie przetargowe nr: A120-211-10/11/MB na : „sukcesywną dostawę artykułów biurowych i papieru na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego”, w wyniku którego została zawarta umowa z firmą:

P.H.-U. PORTAL Sp. z o.o.
ul. Strzelców Karpackich 6A/15
80-041 Gdańsk

Umowa obowiązuje od dnia 14.03.2011 do 31.12.2012 lub do wyczerpania wartości umowy – w zależności od tego, które wystąpi pierwsze.


W sprawie bezpośredniej realizacji umowy przedstawicielem po stronie Wykonawcy jest:

Pani  Elżbieta Kusz nr tel./fax.: 58 322 70 99, e- mail: portalgd@portalgd.pl

  • Dostawy sukcesywne będą realizowane na podstawie zamówień składanych przez portal zamówieniowy tzw. „sklep internetowy UG” (składanych przez jednostki organizacyjne Uczelni, dostawa transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego).
  • Termin dostawy maksymalnie 3 dni robocze.
  • Upoważniony pracownik jednostki organizacyjnej zainteresowany dostawą w zakresie niniejszego postępowania powinien mieć zapewnione źródło finansowania i wskazać je dokonując zamówienia w „sklepie internetowym UG”

Faktury należy opracować w następujący sposób:

Zamówienie publiczne nr A120-211-10/11/MB
Przetarg nieograniczony

Dokumentacja znajduje się w Dziale Zamówień Publicznych

……………………………………………………
(data i podpis osoby dokonującej zamówienia)





Dział Zamówień Publicznych
Uniwersytetu Gdańskiego
tel.: 58 523-23-68 



Komunikat umieszczony przez: Dział Zamówień Publicznych

Adresy i telefony   Sprawdź pocztę  

kontakt

ostatnia aktualizacja strony:
16.03.2011 r.