Komunikat widoczny na stronie od: 16.03.2011 r. do: 22.12.2011 r.
Informacja dotycząca możliwości zamawiania artykułów biurowych.
Dział Zamówień Publicznych uprzejmie informuje, że przeprowadzono postępowanie przetargowe nr: A120-211-10/11/MB na : „sukcesywną dostawę artykułów biurowych i papieru na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego”, w wyniku którego została zawarta umowa z firmą:
P.H.-U. PORTAL Sp. z o.o.
ul. Strzelców Karpackich 6A/15
80-041 Gdańsk
Umowa obowiązuje od dnia 14.03.2011 do 31.12.2012 lub do wyczerpania wartości umowy – w zależności od tego, które wystąpi pierwsze.
W sprawie bezpośredniej realizacji umowy przedstawicielem po stronie Wykonawcy jest:
Pani Elżbieta Kusz nr tel./fax.: 58 322 70 99, e- mail: portalgd@portalgd.pl
-
Dostawy sukcesywne będą realizowane na podstawie zamówień składanych przez portal zamówieniowy tzw. „sklep internetowy UG” (składanych przez jednostki organizacyjne Uczelni, dostawa transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego).
-
Termin dostawy maksymalnie 3 dni robocze.
-
Upoważniony pracownik jednostki organizacyjnej zainteresowany dostawą w zakresie niniejszego postępowania powinien mieć zapewnione źródło finansowania i wskazać je dokonując zamówienia w „sklepie internetowym UG”
Faktury należy opracować w następujący sposób:
Zamówienie publiczne nr A120-211-10/11/MB
Przetarg nieograniczony
Dokumentacja znajduje się w Dziale Zamówień Publicznych
……………………………………………………
(data i podpis osoby dokonującej zamówienia)
Dział Zamówień Publicznych
Uniwersytetu Gdańskiego
tel.: 58 523-23-68