Uniwersytet Gdański

przejdź do tekstu
logo Uniwersytet Gdański - Zamówienia Publiczne  

Oferta kształcenia

Na uczelni


Dane kontaktowe Działu Zamówień Publicznych

UWAGA!

Elektroniczne zamówienia publiczne w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych prowadzone są z użyciem platformy zakupowej na profilu nabywcy pod linkiem: platformazakupowa.pl/pn/ug

Na poniższej stronie znajdują się postępowania prowadzone bez użycia platformy zakupowej.

Szukaj postępowania w odpowiedniej kategorii...

...lub podaj numer postępowania według jednego z poniższych formatów:

/ /
np:
        A120-211-       10                    /   18        /   MP
        A120-211-       10/4d 1.1.       /   18        /   MP

BZP- / /
SdDUUE- /S -



Pozostałe postępowania (nie objęte wyszukiwarką)

Informacja Działu Zamówień Publicznych UG dotycząca składania wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz uzyskiwania opinii ( zgody ) .
Komunikat widoczny na stronie od: 15.06.2011 r. do: 31.12.2013 r.


Informacja Działu Zamówień Publicznych UG dotycząca składania wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz uzyskiwania opinii ( zgody ) .

 Gdańsk, 15.06.2011r.

Dział Zamówień Publicznych uprzejmie informuje Państwa, że wypełnienie i złożenie w DZP wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wymagane w przypadku uzasadnionej potrzeby zakupu towarów i usług niedostępnych w ofercie systemu zamówień wewnętrznych ( sklepiku UG) oraz w ramach podpisanych przez UG umów, o których informacje znajdują się w „Informacjach dla pracowników” na stronie www.ug.edu.pl .

Informujemy ponadto, że zakupy dokonywane za pośrednictwem systemu zamówień wewnętrznych ( sklepiku UG) oraz w ramach podpisanych przez UG umów, o których informacje znajdują się w „Informacjach dla pracowników” na stronie www.ug.edu.pl, zwolnione są z uzyskiwania przez Państwa opinii ( zgody ) DZP na ich realizację w zakresie trybu zamówienia publicznego. Wszystkie te towary i usługi oferowane są w ramach umów, które zostały podpisane w ramach przeprowadzonych procedur o zamówienie publiczne.

Istnieje możliwość przesyłania przez Państwa indywidualnych zapytań w celu uzyskania opinii pracowników DZP w zakresie trybu wydatkowania środków publicznych przesyłanych za pośrednictwem drogi elektronicznej w zakresie informacji szczegółowych dotyczących grup branżowych lub poszczególnych przedmiotów zamówienia, które nie wymagają składania wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego . Należy jednak mieć na względzie konieczność podawania w treści tej korespondencji co najmniej:

-merytorycznego uzasadnienia konieczności dokonania zakupu,

-podania źródła finansowania,

-wartości planowanego zakupu.

W elektronicznej informacji zwrotnej pracownik DZP zawrze stosowną opinię dotyczącą sposobu wydatkowania środków publicznych oraz trybu zamówienia publicznego, który należy umieścić w opracowaniu dokumentu księgowego, a w przypadku uzyskania opinii o możliwości wydatkowania środków w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy Pzp ( ustawy nie stosuje się ), wydatek taki należy dodatkowo zaewidencjonować w rejestrze jednostki organizacyjnej UG do 14 tyś. euro .

Wydawana przez pracowników DZP opinia może również wskazać Państwu konieczność złożenia pisemnego wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Pragniemy zwrócić Państwa uwagę na konieczność bezwzględnego stosowania się do wydawanych przez pracowników DZP opinii. W przeciwnym wypadku istnieje duże prawdopodobieństwo nie uznania Państwa wydatków uwidocznionych w dokumentach księgowych ( np. fakturach ) . Brak potwierdzenia trybu wydatkowania Państwa wydatków skutkować może naruszeniem dyscypliny finansów publicznych i podlegać ocenie przez Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych. Skutki takiego postępowania dotyczą bezpośrednio kierowników poszczególnych jednostek organizacyjnych UG jak i JM Rektora UG.

W celu uzyskania bliższych informacji dotyczących sposobu wypełniania wniosku jaki i uzyskania opinii, prosimy o kontakt drogą elektroniczną na adres:

 Kierownik Działu Zamówień Publicznych mgr Aneta Budrewicz – Góralczyk tel. 58 523 2525 - aneta.budrewicz@ug.edu.pl 

Zastępca Kierownika Działu Zamówień Publicznych mgr Jacek Jętczak tel. 58 523 23 59 - rekjj@ug.edu.pl 

Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych DZP mgr Felicja Kondracka tel. 58 523 2320 - fkz@ug.edu.pl  

Uwaga:

Uprzejmie przypominamy Państwu, że z dniem 12 maja 2011 roku weszło w życie Zarządzenie Rektora Uniwersytetu Gdanskiego nr 37/R/11 z dnia 12 maja 2011 roku w sprawie zmiany zarządzenia nr 58/R/08 Rektora UG z dnia 30 grudnia 2008 roku ( z późniejszymi zmianami ) w sprawie udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Gdańskim.

Powyższe zarządzenie wprowadziło zmieniony wzór „Wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego” - załącznik nr 3 oraz zmieniło treść i formę „Instrukcji postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Uniwersytecie Gdańskim - załącznik nr 1 .

W związku z powyższym Dział Zamówień Publicznych UG zwraca się do Państwa z prośbą o zastosowanie się do ww. zarządzenia oraz składanie pisemnych wniosków wyłącznie na nowym formularzu . Formularz wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znajduje się wraz z innymi aktami wewnętrznymi ( załącznik nr 3 ) w informacjach dla pracowników pod adresem:

http://www.ug.edu.pl/pl/dz_org/prawo/?funkcja=&akcja=pokaz_dane&id=1812

 Dział Zamówień Publicznych

 Uniwersytetu Gdańskiego



Komunikat umieszczony przez: Dział Zamówień Publicznych

Załączniki

Wniosek_do_zarz__37r11_zal__3.doc
wielkość: [89 kB]

Adresy i telefony   Sprawdź pocztę  

kontakt

ostatnia aktualizacja strony:
15.06.2011 r.