Uniwersytet Gdański

przejdź do tekstu
logo Uniwersytet Gdański - Zamówienia Publiczne  

Oferta kształcenia

Na uczelni


Dane kontaktowe Działu Zamówień Publicznych

UWAGA!

Elektroniczne zamówienia publiczne w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych prowadzone są z użyciem platformy zakupowej na profilu nabywcy pod linkiem: platformazakupowa.pl/pn/ug

Na poniższej stronie znajdują się postępowania prowadzone bez użycia platformy zakupowej.

Szukaj postępowania w odpowiedniej kategorii...

...lub podaj numer postępowania według jednego z poniższych formatów:

/ /
np:
        A120-211-       10                    /   18        /   MP
        A120-211-       10/4d 1.1.       /   18        /   MP

BZP- / /
SdDUUE- /S -



Pozostałe postępowania (nie objęte wyszukiwarką)

Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa konserwacji i obsługi systemów bezpieczeństwa pożarowego w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego, według części: I część – konserwacja i obsługa serwisowa systemu sygnalizacji pożaru (SSP), dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO), systemu zapobiegania zadymianiu (SZZ), oraz drzwi i bram p. poż w 6 obiektach; II część – konserwacja i obsługa serwisowa systemów gaszenia gazem (SGG) i systemu gaszenia aerozolem (SGA) w 3 obiektach;
Komunikat widoczny na stronie od: 22.09.2017 r. do: 31.12.2017 r.


Nr postępowania: A120-211-126/17

Załączniki do pobrania poniżej

...............................................................

Informacja z otwarcia ofert:

- zestawienie złożonych ofert do cz. I

- zestawienie złożonych ofert do cz. II

..................................................................................

informacja o wyniku postępowania - 18.10.2017r.

..................................................................................

unieważnienie czynności wyboru oferty w cz. II

..........................................................

ponowne ogłoszenie wyniku postępowania - 16.11.2017



Komunikat umieszczony przez: Dział Zamówień Publicznych
Autor komunikatu: DZP

Załączniki

ogloszenie_o_zamowieniu_BZP.docx
wielkość: [41 kB]
SIWZ.doc
wielkość: [406 kB]
uniewaznienie_czynnosci_wyboru_cz_2.pdf
wielkość: [185 kB]
wynik_cz_II_16_11_2017.pdf
wielkość: [274 kB]
wynik_postepowania_18_10_2017.pdf
wielkość: [373 kB]
Wzor_protokolu_odbioru_czesciowego_serwisu_i_konserwacji_do_cz_I.docx
wielkość: [21 kB]
Wzor_protokolu_protokol_odbioru_prac_protokol_do_cz_II.doc
wielkość: [39 kB]
Wzor_protokolu_SGA_odbioru_czesciowego_serwisu_i_konserwacji_do_cz_II.docx
wielkość: [35 kB]
Wzor_protokolu_SGG_odbioru_czesciowego_serwisu_i_konserwacji_do_cz_II.docx
wielkość: [39 kB]
Zalacznik_2_Oswiadczenie_jednolity_dokument.doc
wielkość: [78 kB]
Zalacznik_nr_1A_do_cz_II_Formularz_przedmiotowo_cenowy.xls
wielkość: [44 kB]
Zalacznik_nr_1A_do_cz_I_Formularz_przedmiotowo_cenowy.xls
wielkość: [103 kB]
Zalacznik_nr_1B_Opis_przedmiotu_zamowienia_cz_I_i_cz_II.doc
wielkość: [156 kB]
Zalacznik_nr_1_Formularz_ofertowy_cz_I.doc
wielkość: [81 kB]
Zalacznik_nr_1_Formularz_ofertowy_cz_II.doc
wielkość: [77 kB]
Zalacznik_nr_3_Oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_art_24_ust_1_pkt_23.doc
wielkość: [52 kB]
Zalacznik_nr_4_projekt_umowy_cz_I.doc
wielkość: [173 kB]
Zalacznik_nr_4_projekt_umowy_cz_II.doc
wielkość: [171 kB]
Zalacznik_nr_5_Wykaz_wykonanych_uslug.doc
wielkość: [57 kB]
Zalacznik_nr_6_Wykaz_osob_skierowanych_do_realizacji_zamowienia.doc
wielkość: [68 kB]
zestawienie_cz_I.pdf
wielkość: [302 kB]
zestawienie_cz_II.pdf
wielkość: [285 kB]

Adresy i telefony   Sprawdź pocztę  

kontakt

ostatnia aktualizacja strony:
22.09.2017 r.