Zarządzenie nr 7/R/17 Rektora Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 1 lutego 2017 rokuw sprawie powołania Komisji ds. wdrożenia w Uniwersytecie Gdańskim środków komunikacji elektronicznej zamawiającego z wykonawcami zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych
Na podstawie § 41 ust. 2 pkt 8 i ust. 3 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 8 czerwca 2006 roku ze zm. zarządza się, co następuje:
§ 1.
W celu wdrożenia w Uniwersytecie Gdańskim środków komunikacji elektronicznej zamawiającego z wykonawcami, zgodnie z wymogami określonymi w Dziale I rozdział 2a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), powołuje się Komisję w składzie:
1) Przewodniczący Komisji: dr hab. Jacek Winiarski, prof. UG – Zastępca Kanclerza ds. Informatyzacji,
2) Zastępca Przewodniczącego Komisji: mgr Aneta Budrewicz-Góralczyk – Kierownik Działu Zamówień Publicznych
3) mgr Łukasz Kozłowski – Kierownik Działu Aplikacji i Sieci Komputerowych,
4) mgr Zbigniew Ruszczyk – Kierownik Działu Rozwoju Oprogramowania,
5) dr Tomasz Borzyszkowski – Dział Wsparcia Informatycznego,
6) mgr Janusz Stasiłowicz – Dział Wsparcia Informatycznego,
7) mgr Sylwia Skabara – Dział Zamówień Publicznych,
8) mgr Paulina Jędrzejczyk – Dział Zamówień Publicznych,
9) mgr Rafał Rzepecki – Dział Zamówień Publicznych,
10) Sekretarz Komisji: Patryk Poborski – Dział Zamówień Publicznych.
§ 2.
Wdrożenie w Uniwersytecie Gdańskim środków komunikacji elektronicznej zamawiającego z wykonawcami nastąpi do dnia 18 kwietnia 2018 r.
§ 3.
1. Nadzór nad prawidłowym wykonaniem prac i zadań Komisji, o której mowa w § 1, sprawuje Kanclerz.
2. Zadania Komisji obejmują w szczególności:
1) organizację, koordynację i nadzór nad wdrożeniem w Uniwersytecie Gdańskim środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w Dziale I rozdział 2a ustawy Prawo zamówień publicznych;
2) wybór sposobu pozyskania środków komunikacji elektronicznej zamawiającego z wykonawcami odpowiadających wymogom ustawy Prawo zamówień publicznych i przedstawianie do akceptacji Rektorowi i Kanclerzowi;
3) przeprowadzenie ewentualnego dialogu technicznego w zakresie niezbędnym do przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub określenia warunków umowy;
4) przygotowanie założeń do ewentualnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego pozyskania systemu zapewniającego środki komunikacji elektronicznej zamawiającego z wykonawcami odpowiadające wymogom ustawy Prawo zamówień publicznych;
5) monitorowanie wdrażania środków komunikacji elektronicznej zamawiającego z wykonawcami w Uczelni;
6) przedstawianie Rektorowi oraz Kanclerzowi raportów z wdrażania środków komunikacji elektronicznej zamawiającego z wykonawcami w Uniwersytecie Gdańskim.
3. Posiedzenia Komisji zwoływane są przez Przewodniczącego w miarę bieżących potrzeb.
4. Przewodniczący Komisji ma prawo zapraszać na posiedzenia osoby niebędące członkami Komisji.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
dr hab. Jerzy Piotr Gwizdała
profesor nadzwyczajny
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Kopia do wydruku | 334.15 KB |