fbpx Zarządzenie nr 7/R/17 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 1 lutego 2017 roku w sprawie powołania Komisji ds. wdrożenia w Uniwersytecie Gdańskim środków komunikacji elektronicznej zamawiającego z wykonawcami zgodnie z wymogami ustawy Prawo... | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 7/R/17
Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
1 lutego 2017 roku
w sprawie powołania Komisji ds. wdrożenia w Uniwersytecie Gdańskim środków komunikacji elektronicznej zamawiającego z wykonawcami zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych

Niniejszy akt normatywny NIE obowiązuje

Na podstawie § 41 ust. 2 pkt 8 i ust. 3 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 8 czerwca 2006 roku ze zm. zarządza się, co następuje:

 

§ 1.

W celu wdrożenia w Uniwersytecie Gdańskim środków komunikacji elektronicznej zamawiającego z wykonawcami, zgodnie z wymogami określonymi w Dziale I rozdział 2a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), powołuje się Komisję w składzie:

1)      Przewodniczący Komisji: dr hab. Jacek Winiarski, prof. UG – Zastępca Kanclerza ds. Informatyzacji,

2)      Zastępca Przewodniczącego Komisji: mgr Aneta Budrewicz-Góralczyk – Kierownik Działu Zamówień Publicznych

3)      mgr Łukasz Kozłowski – Kierownik Działu Aplikacji i Sieci Komputerowych,

4)      mgr Zbigniew Ruszczyk – Kierownik Działu Rozwoju Oprogramowania,

5)      dr Tomasz Borzyszkowski – Dział Wsparcia Informatycznego,

6)      mgr Janusz Stasiłowicz – Dział Wsparcia Informatycznego,

7)      mgr Sylwia Skabara – Dział Zamówień Publicznych,

8)      mgr Paulina Jędrzejczyk – Dział Zamówień Publicznych,

9)      mgr Rafał Rzepecki – Dział Zamówień Publicznych,

10)  Sekretarz Komisji: Patryk Poborski – Dział Zamówień Publicznych.

 

§ 2.

Wdrożenie w Uniwersytecie Gdańskim środków komunikacji elektronicznej zamawiającego z wykonawcami nastąpi do dnia 18 kwietnia 2018 r.

 

§ 3.

1.      Nadzór nad prawidłowym wykonaniem prac i zadań Komisji, o której mowa w § 1, sprawuje Kanclerz.

2.      Zadania Komisji obejmują w szczególności:

1)      organizację, koordynację i nadzór nad wdrożeniem w Uniwersytecie Gdańskim środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w Dziale I rozdział 2a ustawy Prawo zamówień publicznych;

2)      wybór sposobu pozyskania środków komunikacji elektronicznej zamawiającego z wykonawcami odpowiadających wymogom ustawy Prawo zamówień publicznych i przedstawianie do akceptacji Rektorowi i Kanclerzowi;

3)      przeprowadzenie ewentualnego dialogu technicznego w zakresie niezbędnym do przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub określenia warunków umowy;

4)      przygotowanie założeń do ewentualnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego pozyskania systemu zapewniającego środki komunikacji elektronicznej zamawiającego z wykonawcami odpowiadające wymogom ustawy Prawo zamówień publicznych;

5)      monitorowanie wdrażania środków komunikacji elektronicznej zamawiającego z wykonawcami w Uczelni;

6)      przedstawianie Rektorowi oraz Kanclerzowi raportów z wdrażania środków komunikacji elektronicznej zamawiającego z wykonawcami w Uniwersytecie Gdańskim.

3.      Posiedzenia Komisji zwoływane są przez Przewodniczącego w miarę bieżących potrzeb.

4.      Przewodniczący Komisji ma prawo zapraszać na posiedzenia osoby niebędące członkami Komisji.

 

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
dr hab. Jerzy Piotr Gwizdała
profesor nadzwyczajny

Załączniki

ZałącznikWielkość
PDF icon Kopia do wydruku334.15 KB
Ostatnia modyfikacja: 
poniedziałek, 9 sierpnia 2021 roku, 13:44
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Alicja Pyskło
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz