fbpx Zarządzenie nr 141/R/16 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 28 grudnia 2016 roku w sprawie powołania Komisji ds. wdrożenia w Uniwersytecie Gdańskim Uniwersyteckiego Systemu Świadczenia Pomocy Informatycznej | Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr 141/R/16
Rektora Uniwersytetu Gdańskiego
z dnia
28 grudnia 2016 roku
w sprawie powołania Komisji ds. wdrożenia w Uniwersytecie Gdańskim Uniwersyteckiego Systemu Świadczenia Pomocy Informatycznej

Niniejszy akt normatywny NIE obowiązuje

Na podstawie § 41 ust. 2 pkt 8 i ust. 3 Statutu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 8 czerwca 2006 roku ze zm., zarządza się, co następuje:

 

§ 1.

Od roku akademickiego 2017/2018 Centrum Informatyczne Uniwersytetu Gdańskiego rozpocznie wdrożenie Uniwersyteckiego Systemu Świadczenia Pomocy Informatycznej wspomagającego zarządzanie usługami informatycznymi zgodnie z najlepszymi praktykami ITIL v3 oraz normą ISO/IEC 20000, zwanego dalej Systemem Help Desk.

 

§ 2.

W celu skutecznej realizacji zadania, o którym mowa w § 1, powołuje się Komisję ds. wdrożenia w Uniwersytecie Gdańskim Uniwersyteckiego Systemu Świadczenia Pomocy Informatycznej w składzie:

1)       dr hab. Jacek Winiarski, prof. UG – Zastępca Kanclerza ds. Informatyzacji – Przewodniczący Komisji,

2)       mgr inż. Jarosław Sikorski – Centrum Informatyczne – Zastępca Przewodniczącego Komisji,

3)       inż. Agnieszka Krajewska – Sekcja Zarządzania Systemami Informatycznymi,

4)       mgr Beata Szalkowska – Wydział Ekonomiczny,

5)       mgr Sylwia Kuras – Wydział Zarządzania,

6)       inż. Krzysztof Chrabąszczewski – Centrum Informatyczne,

7)       mgrKarol Jarmakiewicz – Centrum Informatyczne,

8)       mgr Agnieszka Grajek – Centrum Informatyczne,

9)       mgr Krzysztof Bobkowski – Centrum Informatyczne,

10)   Mateusz Krajewski – Centrum Informatyczne,

11)   Adam Zieliński – Centrum Informatyczne.

 

§ 3.

Nadzór nad prawidłowym wykonaniem prac i zadań Komisji sprawuje Kanclerz Uniwersytetu Gdańskiego.

 

§ 4.

  1. Zadania Komisji obejmują w szczególności:

1)      opracowanie harmonogramu wdrożenia Systemu Help Desk i przedstawienie go do akceptacji Kanclerza;

2)      nadzór nad pracami wdrożeniowymi Systemu Help Desk, w tym odpowiednią organizacją oraz koordynacją prac;

3)      przygotowywanie projektów zarządzeń i procedur niezbędnych do wdrożenia Systemu Help Desk;

4)      przedstawianie Kanclerzowi raportów z wdrażania Systemu Help Desk.

  1. Posiedzenia Komisji zwoływane są przez Przewodniczącego nie rzadziej niż raz w miesiącu.
  2. Przewodniczący Komisji ma prawo zapraszać na posiedzenia osoby niebędące członkami Komisji.

 

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
dr hab. Jerzy Piotr Gwizdała
profesor nadzwyczajny

Załączniki

ZałącznikWielkość
PDF icon Kopia do wydruku291.13 KB
Ostatnia modyfikacja: 
wtorek, 18 maja 2021 roku, 12:14
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Alicja Pyskło
Treść wprowadzona przez: Import Importowicz